Za imunski sistem je zagotovo pomembno skrbeti skozi vse leto. So pa hladnejši meseci tisti, ko je večja verjetnost, da se le-ta poruši, zato bi mu morali v jesenskem in zimskem času nameniti dodatno pozornost. Za vas smo zbrali nekaj nasvetov, ki vam bodo v pomoč, da boste kljubovali vsem virusom, ki prežijo na nas v zimskem času.

  • Pozdravite črevesje: že Hipokrat, oče moderne medicine, je trdil, da se vse bolezni začnejo v črevesju, ki predstavlja temelj našega imunskega sistema. Preprosto povedano, ko se poruši ravnovesje črevesne mikroflore, torej ko slabe bakterije nadvladajo nad dobrimi, lahko govorimo o oslabljenem imunskem sistemu. Le-ta je še toliko bolj na udaru pozimi, zato je pomembno, da dodajamo probiotike in s tem poskrbimo za naseljevanje dobrih bakterij.
  • Gobe naj bodo redno na meniju: tako imenovane medicinske gobe kot so šitaki ali reiši gobe vsebujejo namreč visok nivo beta-glukanov, ki dokazano izboljšujejo imunski odziv telesa.
  • Zmanjšajte raven stresa: le-ta je včasih na kratki rok sicer pozitiven, v kolikor pa je naše telo izpostavljeno stresu na dlje časa, to močno poruši ravnovesje v našem telesu ter negativno vpliva na naše zdravje.
  • Poskrbite za dober spanec: Ponoči se v telesu poviša število obrambnih celic, ki nas varujejo pred bakterijami in virusi. V globokem zdravem spancu tako naš imunski sistem nabira moč, ki jo potrebuje podnevi, zato poskrbimo, ne samo, da bo spanca dovolj, ampak da bo ta tudi kvaliteten.
  • Ne pozabite na cink: ta čudežni mineral se nahaja v prav vsaki naši celici ter skrbi za njeno pravilno delovanje in razvoj. Cink deluje tudi kot antioksidant in tako spodbuja delovanje imunskega sistema.
  • Pozimi pijte čaj: predvsem matcha, zeleni, oolong in English breakfast čaji bodo poskrbeli za dnevno dozo flavonoidov-antioksidantov, ki še kako pozitivno vplivajo na naše zdravje.
  • Kurkuma: poznana začimba je v veliko pomoč pri boju z virusi, bakterijami ter glivicami, hrati pa je tudi sestavni del vse bolj popularnih kurkuma-latte napitkov, ki si ga lahko tako z užitkom privoščite vsak dan.
  • Na sonce tudi pozimi: izpostavljanje soncu ter svež zrak sta pomembna seveda tudi v hladnejših mesecih, vendar na žalost tudi na ta način v našem geografskem pasu ne bomo dobili dovolj vitamina D, zato je dodajanje le-tega nujno od jeseni do spomladi. Vitamin D namreč velja za najpomembnejši regulator aktivnosti imunskega sistema.
  • Redna vadba: vsakodnevna aktivnost močno zmanjša dovzetnost za virusna obolenja, zato ne pozabite na gibanje.
  • Ogrejte svoja stopala: raziskave kažejo, da že 20-minutna prezeblost stopal vpliva na večjo dovzetnost za prehlade, tako da poskrbite, da vam bo v noge vedno dovolj toplo.

 Učinkovite izdelke za podporo svojemu imunskemu sistemu pa boste našli tudi v naši ponudbi: https://bit.ly/2Q9WrFJ