SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

 

 

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine NaravnoZdrav.Si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), skladno z novo evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDRP), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

S spletno trgovino NaravnoZdrav.Si (v nadaljevanju tudi »trgovina« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje David Juriševič s.p., ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »prodajalec« ali »trgovina NaravnoZdrav.si«.

 

PODATKI O PODJETJU

PODJETJE: David Juriševič s.p.

NASLOV: Barjanska 54, 1000 Ljubljana

DAVČNA ŠTEVILKA: 61346357
MATIČNA ŠTEVILKA: 9566147000
DAVČNI ZAVEZANEC: NE
TRR: IBAN SI56 6100 0002 8893 252, Račun odprt pri banki DH d.d.

EMAIL: info@naravnozdrav.si

 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine NaravnoZdrav.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčno št., matično št.).
Kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon).
Bistvene značilnosti blaga oziroma storitev.
Dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku).
Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve.
Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza.
Način plačila in dostave.

REGISTRACIJA NA SPLETNI STRANI
Registracija in prijava na spletno stran ni obvezna, saj lahko po njej brskate in nakupujete tudi neregistrirani uporabniki.
Registrirate se na spletni strani www.naravnozdrav.si. Da je registracija uspešno izvedena morate ob registraciji odkljukati, da se strinjate s splošnimi pogoji. Po opravljeni registraciji boste lahko dostopali do svojega računa (uporabniški profil, kjer so zapisani podatki, ki ste jih navedli ob registraciji – te podatke lahko tudi spreminjate) oz. pridobili pravico do nakupa izdelkov iz naše spletne trgovine. Uporabniško ime in geslo vas bosta nedvoumno povezovala z vašimi vnešenimi podatki, zato ste za njihovo točnost in pravilnost odgovorni sami (vsi vnešeni podatki morajo biti točni in veljavni). Registracijo lahko opravite le enkrat, v kolikor pa se vaši podatki spremenijo le-te popravite v vašem profilu.

POSTOPEK NAKUPA
Naročanje izdelkov poteka preko spleta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.
Postopek nakupa je popolnoma enostaven. Na spletno stran se ni potrebno prijaviti. Na spletni strani se poleg izdelkov nahaja gumb »Dodaj v košarico«. S klikom na gumb kupec doda izdelek v košarico.
Odstranitev izdelkov Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz košarice, mora klikniti na povezavo »košarica«, ki se nahaja na desni strani spletne strani. Ko se odpre košarica, se pri količini nahaja ikona “odstrani” na katero klikne in s tem odstrani izdelek iz košarice.
Oddaja naročila Kupec zaključi svoje naročilo tako, da klikne na košarico in tam vnese zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, tel. številko, e-naslov) in odkljuka, da se strinja s splošnimi pogoji trgovine NaravnoZdrav.Si. Kupec zaključi naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«. Če je bilo sporočilo uspešno posredovano, kupec prejme povratni mail na elektronski naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila.
Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini NaravnoZdrav.Si sklenjena v trenutku, ko trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.
Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem prodajalca obvestiti na e-mail naslov info@naravnozdrav.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine NaravnoZdrav.Si.
Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si prodajalec prislužuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino.

IZDAJA RAČUNA
Trgovina NaravnoZdrav.Si po uspešni dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje račun v elektronski obliki (.PDF formatu) na e-naslov naveden ob naročilu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

CENE IN DDV
Cene ne vsebujejo DDV – 1. Točke, 94. Člena ZDDV-1, DDV ni obračunan (podjetje ni zavezanec za DDV). Cene veljajo veljajo v trenutku nakupa za nakupe na spletni strani www.naravnozdrav.si. Prodajalec skuša kar najbolje skrbeti za točnost in ažurnost podatkov, navedenih na spletni strani, vseeno pa lahko prihaja do nepravilnosti pri objavah cen, dobavnih rokov, opisov in lastnosti izdelkov. Ker se vse morebitne spremembe ne uspe vedno vpisati na spletno stran sočasno z nastankom spremembe, bo prodajalec kupca vedno obvestil o spremembah ter mu omogočila preklic ali zamenjavo naročenega izdelka. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si prodajalec prislužuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Pravne osebe oz. zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko. Trgovina NaravnoZdrav.Si si pridružuje pravico do spremembe cen (ter vsebinskih in tekstovnih sprememb) brez predhodnega obvestila. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino. Vse posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma oziroma do razprodaje zalog.

NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina NaravnoZdrav.Si omogoča naslednje načine plačila:
– bančno nakazilo po izstavljenem predračunu (rok plačila je 5 delovnih dni)

DOSTAVA
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si trgovina NaravnoZdrav.Si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Blago bo odpremljeno najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva plačila. Običajna dobava izdelkov je do tri (3) delovne dni, vendar si prodajalec zaradi izrednih razmer pridržuje pravico do podaljšanja tega roka. V kolikor se zgodi, da določenega izdelka ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili po e-pošti ali telefonu v roku dveh (2) delovnih dni od prejetja naročila in skupaj bomo poiskali nadaljno rešitev.
Stroški pošiljanja znašajo x € (brez dodatnih doplačil). Pri nakupih nad 49,90€ poštnino krije prodajalec.

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE OZ. OD NAROČENEGA BLAGA
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č in 43.d členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@naravnozdrav.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo s klikom tukaj. Potrošnik mora najkasneje v štirinajstih (14) dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov katerega mu bo prodajalec navedel v mailu ob potrditvi prejema kupčeve reklamacije. Kupljene izdelke je potrebno vrniti nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi Pošte Slovenije oz pri podjetju katero je opravilo dostavo. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti. Stranka mora obvezno v roku 14 dni javiti na email info@naravnozdrav.si namero, da bo izdelek vrnila, mi pa bomo poslali navodila za vračilo. Stranka ima potem še 14 dni časa, da izdelek vrne na naš naslov. V nasprotnem primeru denarja žal ne moremo vrniti. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta. Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stavrne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

STVARNE NAPAKE
Kdaj je napaka stvarna?

Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu. Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov. Trgovina NaravnoZdrav.Si omogoča, da mnenje napiše katerikoli registriran uporabnik spletne trgovine NaravnoZdrav.si, pred dokončno objavo pa jih trgovina pregleda. Trgovina NaravnoZdrav.si ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi in neprimerni ali prispevkov, ki po oceni trgovine NaravnoZdrav.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in spletni trgovini NaravnoZdrav.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovina NaravnoZdrav.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu trgovine NaravnoZdrav.Si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na trgovino NaravnoZdrav.si.

PRITOŽBE IN SPORI
Spletna trgovina NaravnoZdrav.Si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@naravnozdrav.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Spletna trgovina NaravnoZdrav.Si bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu kako dolgo bo potekala obravnava in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Spletna trgovina NaravnoZdrav.Si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si trgovina NaravnoZdrav.Si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi podjetje David Juriševič s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Trgovina NaravnoZdrav.Si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

VAROVANJE PODATKOV
Sletna trgovina NaravnoZdrav.Si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Vsi podatki o uporabnikih, pridobljeni preko spletnega mesta www.naravnozdrav.si, bodo uporabljeni izključno za potrebe poslovanja in pošiljanja promocijskega materiala. Vaši osebni podatki, ki jih trajno vnesete v bazo podatkov ob registraciji, ne bodo posredovani tretjim osebam. Za primere zlorab in vdorov v računalniški sistem ne prevzemamo nobene odgovornosti. Vsa evidenca naročil se nahaja na sedežu podjetja na Barjanski Cesti 54, 1000 Ljubljana. V primeru nejasnosti pri oddaji naročila, si lastnik spletnega mesta www.naravnozdrav.si, podjetje David Juriševič s.p. pridržuje pravice do navezave stika z naročnikom preko komunikacijskih sredstev na daljavo. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Trgovina NaravnoZdrav.Si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovina NaravnoZdrav.si ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo trgovina NaravnoZdrav.Si kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Trgovina NaravnoZdrav.Si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Trgovina NaravnoZdrav.Si mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Trgovina NaravnoZdrav.Si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. Trgovina NaravnoZdrav.Si ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih trgovina NaravnoZdrav.si v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

AVTORSKE PRAVICE
Spletna trgovina www.naravnozdrav.si je v izključni lasti podjetja David Juriševič s.p.. Pridržujemo si vse pravice in kakršnokoli posredovanje informacij iz spletnih strani v okviru www.naravnozdrav.si je dovoljeno zgolj in samo s pismeno odobritvijo lastnika, saj so na spletnih straneh lahko objavljeni podatki, katerih avtorske pravice se pritičejo tretjim osebam. Vsi kršitelji zakona o avtorskih pravicah bodo kazensko preganjani. Pridržujemo si pravice do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

NAGRADNE IGRE
Organizator nagradnih iger je podjetje NaravnoZdrav.Si, David Juriševič s.p.. Sodelujoči v nagradnih igrah soglašajo z objavo njihovega imena in priimka na spletnih straneh, ki jih upravlja izvajalec, v primeru, če prejmejo nagrado. Prejemnik nagrade ne more biti pravna oseba. Denarno izplačilo nagrade ni mogoče. Nihče od zaposlenih pri organizatorju oziroma izvajalcu in njihovih sorodnikov ne more sodelovati v nagradnih igrah. Nagrajenec dobi nagrado po pošti, poštnino krije organizator nagradne igre. V primeru, da nagrajenec zavrne nagrado, se opravi ponoven žreb novega nagrajenca.

PRIJAVA NA E-NOVICE
S strinjanjem s splošnimi pogoji, se vsak uporabnik strinja s prijavo na e-novice. Iz naših e-novic se vsak lahko odjavi na e-mail info@naravnozdrav.si. Na dnu vsakih e-novic najdete tudi povezavo, s katero se trajno odjavite od prejemanja e-novic.